Είναι αλήθεια ότι στην Ελλάδα αγαπάμε το φαγητό “απ’ έξω” και αυτό, 9 στις 10 φορές, δεν έχει να κάνει με την έξοδο μας από το σπίτι. Στην Ελλάδα αγαπάμε το φαγητό “απ’ έξω” που φτάνει στην πόρτα μας, γι αυτό το delivery σε περίοδο κρίσης είναι στα πάνω του.
Σύμφωνα με ενδεικτικά στοιχεία στοιχεία του 2014 οι παραγγελίες που γίνονται καθημερινά στην Ελλάδα, είτε αφορούν έναν απλό καφέ είτε το γεύμα μιας ολόκληρης οικογένειας, ξεπερνούν κατά πολύ τις 200.000. Ακόμα πιο εντυπωσιακά, το delivery στην Ελλάδα υπολογίζεται ότι ακουμπάει το ποσό του 1,5 εκατομμυρίων ευρώ ημερησίως, όταν ο συνολικός τζίρος για την αγορά μαζικής εστίασης φτάνει λίγο πάνω από 2 δισεκατομμύρια ευρώ.
Αξιοσημείωτο είναι και το γεγονός της τεχνολογικής εξέλιξης που χαρακτηρίζει την υπηρεσία του delivery την τελευταία δεκαετία. Πλέον μεγάλο ποσοστό των παραγγελιών φαγητού γίνεται διαδικτυακά. Αρκετές είναι οι υπηρεσίες που προσφέρουν διαδικτυακές φόρμες παραγγελιών, δίνοντας την επιλογή στον επισκέπτη να παραγγείλει γρήγορα και εύκολα, επιλέγοντας μέσα από μια πληθώρα καταστημάτων διαφορετικών κουζινών, με μεγάλη ευελιξία στις επιλογές και την δυνατότητα διαδικτυακής πληρωμής.
Αυτή η τεχνολογική εξέλιξη της υπηρεσίας του delivery και η αυξανόμενη ανταπόκριση που υπάρχει, ωθεί τις επιχείρησης στην δημιουργία δικών τους αυτόνομων υπηρεσιών online delivery. Τέλος, δεν θα μπορούσαν να λείπουν και οι εφαρμογές για κινητά, οι οποίες φέρνουν το φαγητό στην πόρτα μας με ακόμα μεγαλύτερη ευκολία.